FAQ
-
Selecția corectă a somierei
Trebuie amintit că, în cazul saltelelor cu arc, distanța dintre lamele nu trebuie să depășească 4 cm, iar în cazul altor saltele, 6 cm.
Distanța mai mare între lamele poate deteriora salteaua.
-
Este necesar să aveți cont de utilizator și parolă?
Nu este necesar, puteți cumpăra folosind un formular simplu de comandă unică. Cu toate acestea, în cazul în care un cont de utilizator nu este creat, nu veți putea urmării statusul comenzii.
Odată cu înregistrarea, veți obține beneficii suplimentare:
- Posibilitatea de a primi coduri de reducere acordate numai membrilor;
- Vedeți istoricul comenzilor și capacitatea de a le gestiona;
- Starea comenzii este actualizată continuu.
-
Ce ar trebui să fac dacă mi-am uitat parola?
Ti-ai uitat parola? Nicio problemă, vă rugăm să faceți clic pe acest link.
- Următorul pas este să introduceți adresa de e-mail care a fost utilizată în timpul înregistrării.
- O nouă parolă va fi trimisă la adresa de e-mail specificată.
-
Cum să vă înregistrați pe site-ul FDM ?
Înregistrarea este foarte ușoară.
Pentru a vă înregistra, trebuie să faceți clic pe „Înregistrare”. În pasul următor, trebuie furnizate următoarele date cu caracter personal. :
- adresa de e-mail;
- parola;
- nume;
- prenume;
- număr de telefon.
După ce ați făcut clic pe „Creați un cont”, vi se va trimite un mesaj cu un link de activare. După activare, contul de client poate fi utilizat.
-
Pot schimba adresa de livrare?
Adresa de livrare poate fi schimbată cu ușurință.
După ce v-ați conectat pe contul de utilizator, plasați cursorul mouse-ului pe butonul „Contul dvs.”. Apoi selectați „Schimbarea datelor personale” și introduceți adresa de livrare curentă. La final, confirmați modificările cu „Modificare date”.
-
Pot anula comanda mea?
Da, puteți anula comanda.
-
Când va fi expediată comanda mea?
Expediem marfa cât mai repede posibil ( depinde de produs ), iar livrarea are loc de obicei după 2-3 zile, cu excepția cazului în care în descrierea articolului a fost specificată o dată diferită.
Dacă comanda conține produse cu date de livrare diferite, se aplică cea mai lungă dată de livrare.
Începutul perioadei de livrare :
- perioada de livrare începe (în cazul transferurilor, plăților electronice sau cardurilor de credit) din momentul în care apare transferul realizat în contul de facturare al vânzătorului.
-
Dacă comand două articole, acestea pot fi trimise într-un singur pachet?
Fiecare saltea este livrată separat. Nu este posibil să trimitem mai multe saltele într-un singur pachet. Accesorii precum perne și cearșafuri pot fi trimise într-un singur pachet.
-
Putem verifica statusul comenzii?
În calitate de client înregistrat, puteți verifica statusul comenzii în prezentarea generală a tuturor comenzilor. Clienții înregistrați vor primi, de asemenea, informații prin e-mail despre statusul comenzii.
Dacă aveți întrebări cu privire la statusul comenzii dvs., putem fi contactați și prin telefon.
-
Ce metode de plată sunt disponibile?
Opțiuni de plată acceptate:
- Plata ramburs ( numerar la curier );
- Plata în avans prin transfer bancar;
- Plata prin PayU (card de credit, card debit).
Plata trebuie efectuată în termen de 14 zile de la încheierea contractului. Dacă nu, comanda va fi anulată. Dacă aveți nevoie de mai mult timp, vă rugăm să ne contactați.